lördag 28 april 2012

Fästingdags och klädställning

Hej hopp
Har absolut inget vettigt att meddela.
Zoya lever i alla fall och verkar inte ha speciellt ont. Pigg o glad. Dock utan korsband.
Hon luktade intensivt på nåt på hallgolvet i dag, och jag tänkte att det är väl nån som gått där som haft nåt mysko under skon eller nåt. När jag tittade närmare såg jag denne levande krabaten... Blurk o blä. Han kom nog från Zoyas päls. stor som en lillfingenagel ungefär.
I morse stor en helt intakt klädställning ute i vårt soprum (folk brukar ställa även större saker där som man vill bli av med). Först tog jag av alla pinnar eftersom min dotters klädställning har fel på nån pinne , så jag tänkte byta. Men sen tog jag in hela och tänker behålla den.
Här är den: (ursäkta urdålig bildkvalitet)

Och här är dotterns dåliga, man kan se att det är lagat med röd tejp i ena kanten och ändå glider den kanten bara ner:
Nu har jag kommit på att även jag absolut vill ha en sån här. Tänk alla fina mollykläder (och annat fint , lite Ewa i Walla t ex), det blir ju en prydnad för rummet. Har ni såna här klädställningar framme, eller hur har ni era kläder??

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag skulle gärna hitta någon form av klädställning att ha stående i ett rum, helst skulle jag vilja ha en stor klädkammare men jag klurar vidare på det projektet. Skönt med Zoya så länge hon orkar med och inte har ont.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det tål att klura på. det finns jättefina o jättedyra. Granit har någon variant annars ser de flesta så här lite fula ut tycker jag. Kram

      Radera