fredag 6 april 2012

GlaD pÅSk

till alla som läser här.
Här i detta hus är det oroligt och sorgesamt pga Zoya. Hon fyller 10 på söndag och vi vill att hon blir lite bättre i benet. (vi har extra mycket paket till henne i år) Tyvärr lutar det åt att vi ganska snart får ta det hemska beslutet och avliva henne. Men frågan är när (och var o hur). Hon är glad o ganska pigg och kan gå korta rundor o verkar trivas med tillvaron nu när jag är hemma hos henne hela dagarna. Samtidigt känner jag nu att nu är det dags och att det handlar om dagar.

4 kommentarer:

  1. Och en Glad Påsk till dig!
    Vad tråkigt att höra om Soya, men vad ska man göra? :-(
    Många kramar och hälsningar,
    L

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att det går åt det hållet.
    Tänkte på dig där borta i Egypten och i skrivande stund kanske Zoya redan springer på de gröna ängarna där på andra sidan Regnbågsbron.
    Om det är så får du denna av mig, om inte så sparar du den tills den behövs.
    Kram!

    http://indigo.org/rainbow/

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej och tack. Nä ännu inget springande där borta ännu. Lunkar fortfarande med, men ganska pigg o glad ändå. Kram

      Radera
    2. Skönt att höra och jag hoppas att det dröjer.
      PS Har ännu inte lyckats se den där länken utan att böla. Fick den av någon när Franklin gått bort och sedan dess har jag delat med mig av den till alla som behöver den.
      Vi hoppas det dröjer tills du gör det.

      Radera